söndag 26 januari 2014

Träning V.4

 
Totalt glömt bort att lägga upp veckans träning! :)
Här kommer den:
 
MÅN: PW
Styrka ben/rumpa
+
Gruppass Spinning
 
TIS: PW
Styrka biecps/rygg + Chinsträning
Gruppass IW
 
ONS: PW
Pass ett: Gruppass Spinning
Pass två: Inomhuslöpning 4km
 
TORS: PW
Stryka triceps/axlar
+
Gruppass H.I.T
 
FRE: PW
Vila!
 
LÖR: PW
Inomhuslöpning 5km
+
Gruppass Cirkelfys
 
SÖN: PW
Chinsträning
+
Gruppass Spinning intervall/pyramid
 
Veckorna fortsätter att rulla med medvind o jag börjar nu se att kroppen svara bra med kombon av bra kost o bra träning. Som idag har jag en sån dag som jag skulle vilja väga o mäta mig men jag får ha lite tålamod o vänta till fredag då det är första mätningen sedan starten på allvaret. Vikten kollar jag ju varannan vecka men nu vill jag se måttbandet krympa! ;)
 
Visst händer det sakta men säkert!

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Måste säga att du är en V-E-R-K-L-I-G inspirationskälla på många plan. Din träningsmotivation och kropp är fantastisk och du visar verkligen att man kan sätta mål och fullfölja dem. Utan att tuppa av på kuppen. ;)
    Men först och främst vill jag tacka dig, Josefine!
    Vet att du gjorde ett val för mer än ett år sedan, som du inte vill bekräfta här på bloggen (förståeligt!!!), men som (verkar) ha fått dig att växa massor som person!
    Nu har jag genomgått precis samma sak och vet du? Det kanske är det bästa jag har gjort!
    Såå... Än en gång, tack! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej min kära läsare! <3

      TACK snälla rara du! Du lyckas göra mig helt mållös o jag känner mig helt... överväldigad, är nog rätt ord jag försöker hitta för att beskriva vad jag känner nu!
      Jag kan inte nog tacka dig för dessa ord du just gett mig! Fina människa.. <3

      Jag har resonerat som så att så länge man gör o har möjligheten att få göra det som får en själv att må som allra bäst så tycker jag att det inte finns några hinder till varför man inte ska få ge sig själv det.. Det blir en livsinvestering o jag har inte ångrat mig en millesekund! Dock har det vart svårt att smälta o vänja sig vid det, något som du kanske själv kommer att uppleva o förstå, eller kanske inte alls! Vad vet jag! :) Jag kan ju bara stå för vad jag själv känt, upplevt o fortfarande känner ibland o det tog mig nästan ett helt år från det att jag tog steget till att vänja mig vid det. O jag kan helt ärligt säga att jag har vuxit som person tack vare att jag fått mer självkänsla o självförtroende. Något som det fortfarande jobbas lite på men det är enbart för att jag råkat snubbla några steg bakåt med formen o hamnat där jag inte riktigt trivts med mig själv. Något som det är storsatsning på just nu som även ger glada resultat, både yttre o inre, utan att tuppa av. ;)

      Tack än en gång för din alldeles underbara kommentar o jag önskar dig all lycka!

      Radera