söndag 19 januari 2014

Volbeat


Igår hade jag en riktig superlördag! :)
Trots en natt men lite knackig sömn o pigg som en lärka vid 03.30 vart det bara att ligga kvar i sängen o trotsa o försöka somna om. Ingen människa stiger ju upp halv fyra på morgonen på sin lediga lördag! Haha :) Gick väl att somna om någelunda tillslut o vaknade sedan lika vaken igen vid 07, men då steg jag också upp då tvättstugan vart bokad. Blev också en tidig men jätteskön morgonpromenad o så frukost på det. Lika bra då jag ändå väntade på att maskinerna skulle bli färdiga.. :)

 
Efter att tvätten vart klar begav jag mig till Friskis för lite löpning o ett gruppass Cirkelfys. O vilken otrolig löpning  jag gjorde! :D Jag pluggade i snäckorna i öronen o satte på VolbeatSpotify o bara lät musiken rulla på. Jag som nästan aldrig springer med musik.. :P Något som det ska ändras på nu för jag o Volbeat connectade på allvar! Haha :D Sprang som aldrig för både kroppen o konditionen kändes hur lätt som helst o jag slog mitt PB5km o stannade tiden på 26,06min. Woohooo! Såå j-a kul! :D O jag vart så hög av endorfinerna att jag sedan bara flöt igenom hela Cirkelfysen o en happy-dimma o vart lika nöjd efter det passet som efter löpningen.. :D Nu är det så kul när man äntligen börja får resultat för mödan! :D
Hade nöjt mig med detta för hela helgen men dagen fortsatte o blev bara bättre o bättre. :)
 
 
Efter träning o fix vart det sedan datetime med min fästman för att ta igen lite förlorad tid i veckan som gått då vi knappts setts känns det som. Sushi, bio o en massa popcorn. Kunde inte firat mitt PBlöpbandet bättre... Haha ;)
Vilken superlördag! :D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar