måndag 27 januari 2014

Min matdagbok

 
Ready or not, here it comes! Varken mer eller mindre.. :)
 
Knäckebröd - 6st
Ostkivor - 18st
Banan - 6st
Äpple - 8st
Clementin - 7st
Avocado - 2st
Kokt ägg - 7st
Gröt (med kanel, ringlad honung o mjölk) - 2 port.
Vanijl/keso/kesella-frukost- 2port.
Nötfröblandning med riven kokos - 2 port. (ca. 1,5dl)
Bananscones - 1st, 1/2 med philadelpihia/hallon + 1/2 med rawtella
Hembakat Low carb solrosbröd - 1 skiva
Kesella med funlight jordgubb o färska hallon - 3 port.
Bananpannkakor - 2port.
Kycklingburrito med sallad - 2 port.
Nötfärsburrito med sallad - 1 port.
Stekt falukorv med blomkål- o morotsmos - 2 port.
Lasagne med rivna morötter - 2 port.
Lax med rivna morötter - 1 port.
Sushi - 12 bitar
Hemmagjord Low carb-sushi - 16 bitar
Kycklingrulle från Pizzapalatset - 1/2st
Creme Fraich - 1 liten burk
Tacosås stark - 1 burk
Sweet chilisås - Topping på en kycklingburrito
Remouladsås - 1 klick till laxen
Micropopcorn - 1 påse
Swebar proteinbar - 1st
Hemmagjord varm choklad - 2 koppar
Coca Cola Light - 50cl
Pepsi Max - 1,5l
Celsius - 2st
Te - 1 kopp
Kaffe med mjölk - 9 koppar
Vatten - Mängder! :)
 
Sådär! Här har vi det svart på vitt. Mitt näringsintagen hel vecka o visst ser det jättemycket ut?! Haha :D Men va fanken, man äter tre gånger per dag, minst! Eller i alla fall jag.. ;) Så det är ju inte konstigt att listan blir... lång... :P Men nu är det slut med matrapporterna o jag ska bara fortsätta som jag gör så kommer detta gå alldeles lysande, som Sickan skulle säga! :)
 
Spana in denna godingen nedan.. ;)
 
Rocky road kladdkaka
I.am.in.love.
;D
 
Nej tyvärr, denna har jag inte fått ta en rejäl smakbit på ännu men man kan ju bara föreställa sig att det bara måste vara en liten taste of heaven! :D
Men den som väntar på något gott.. ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar