söndag 19 januari 2014

Träning V.3


 
MÅN: PW
Pass ett: Styrka ben/rumpa/mage
Pass två: Gruppass 1h IW
 
TIS: PW
Pass ett: Inomhuslöpning 5km
Pass två: Gruppass 1h Cirkelfys
 
ONS: PW
Styrka biceps/rygg + Chinsträning maskin
+
Gruppass 1h Spinning puls
 
TORS: PW
Stryka tricpes/axlar
+
Gruppas 1h Intervall/Flex
 
FRE: PW
Vila!
 
LÖR: PW
Inomhuslöpning 5km
+
Gruppass 1h Cirkelfys
 
SÖN: PW
Chinsträning maskin
+
Gruppass 1h Spinning pyramid intervall
 
Det börjar äntligen hända saker o jag börja få en fantastisk känsla i kroppen. Det börjar även hända saker på utsidan. Äntligen börjar det hända nånting med mina klossar till ben. Haha :P Som ni kan se så har jag fortfarande ganska gott om omfångmagen men det går sakta åt rätt håll. Det är inte lika farligt som det vart vid jul i alla fall då gottegrisen gick loss.. Haha ;)
 
 
Jag har både mätt mig o vägt mig innan jag började på allvar o vågen visar redan ett antal kilominus. Väger mig varannan fredag o måtten tas en gång i månaden vid månadsslutet. När jag nått mitt mål med centimetrarna o kilogrammen, huvudsakligen centrimetrarna såklart, så blir det sedan en dag med lördagsgodis i veckan. INTE varje dag som det blivit de senaste gångerna då jag lät sötsuget går bergsäkragång varje förbannade dag, utan en dag i veckan. O jag hoppas att det kan få bli mitt första lördagsgodis på länge vid nästa månadsskifte, alltså när vi går från februari till mars. :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar