torsdag 16 januari 2014

Hela England bakar

 
Idag är det torsdag o då är det mitt favoritprogram på TV, nämligen Hela England bakar. Får se vad de bjuder på ikväll som får det att kittla till smaklökarna.. :P
 
 
Imorgon är det fredag o jag har verkligen längtat efter denna dagen. Inte bara för att det är sista arbetsdagen för veckan utan att det även blir en vilodag imorgon. Jag behöver verkligen vila nu känner jag. Har kört på i 110km/h hela veckan o det har gått jättebra bortsett från det mindre bra spinningpasset igårkväll. Jag vart så fruktansvärt trött i benen så den timmen kan ha vart den längsta på länge.. Haha :P Jag bet ihop trots att jag tänkte på att avbryta passet minst en miljon gånger om ungefär.. Men jag är ingen quitter...  ;)

 
Gårdagens träning blev både styrketräning o gruppass. Som det nästan har blivit varje dag so far.. Oopsie Daisy.. :P Styrkan stod för rygg o biceps sedan spinning puls som nämnt ovan. Nu har jag kört klart de rena styrkepassen för hela veckan efter kvällens pass. Idag vart det tricpes o axlar som fick sig en omgång innan ett gruppass Intervall/Flex. O jag kunde inte vara mer nöjd över att byta bort veckans H.I.T-pass mot detta. Jag hade inte gjort bra ifrån mig nu när kroppen är så trött... :) Så jag har en liten plan att köra H.I.T varannan torsdag o Intervall/Flex varannan torsdag, perfekt! :)
 
I helgen vankas det Cirkelfys o Spinning pyramid intervall. Två favoriter som jag nu ska vila mig i form till. :)
 
Jag har sett de senaste avsnitten av Du är vad du äter på TV ett par gånger nu o funderar på att göra en matdagbok för en vecka. Hade vart kul o se hur mycket man faktiskt äter. Till exempel jag började räkna lite lätt på hur många ostskivor jag äter på en vecka då jag äter ett ostknäcke till varje frukost o ibland kan det bli ett till kvällsmaten också o då har ju jag tre skivor på knäckebrödet. Låt oss säga nu att jag äter detta två gånger per dag. Det blir ju 6 st ostskivor x 7 dagar i veckan = hela 42 st ostskivor på en vecka! Hahaha Det låter ju helt makalöst... Haha :D
Jag tror jag ska göra detta för skojs skull så ska ni får se vilken matvrak jag faktiskt är... ;)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar