fredag 10 januari 2014

 
Dagens vila från träningen blev istället första löppassetväääääldigt länge.. :) Minns inte ens när jag stod på löpbandet sist.. Haha :P Men det blev 4km löpning varvat med gång o landade på 24min vilket innebär 6min/km. Ändå helt ok med tanke på formen just nu o att jag inte är någon van löpare. Men det är ju ett av mina stora mål att ändra på! Jag ska bli en van löpare! :D
 
 
Det är bara att jobba på o detta vart första steget att komma igång så nu ska jag bara se till att få in detta i vardagen o min träningsplanering. Ska försöka få in två löppass i veckan, ett lite kortare o ett lite längre. Typ en dag 5km o en dag 10km när formen är back on track.
 
Träningsvärken i bakdelen från gårdagens pass har suttit i hela dagen o det ska bli spännande att vakna upp imorgon o se om jag kan gå normalt eller om det blir en gångstil likt en stelopererad. Haha ^^
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar