måndag 13 januari 2014

Hängbuksvin

 
 
Fråga mig inte hur jag lyckades med det men jag gjorde det. Jag lyckades att bränna mig på magen när jag höll på med dagens middag o skulle vända på grönsakerna i ugnen. Va fan liksom... Haha :) Hej hängbuksvin! Haha ^^
 
 
Dagens andra pass är nu också avcheckat o det vart ett jobbigt IW-pass. Men jag känner helt klart av en förbättring av konditionen o den ska det nu jobbas flitigt på. Imorgon t.ex. blir det ett kort löppassFriskis innan jobbet då jag inte börjar förrän 10.30. Guld ju! :) Sen kör vi som vanligt Cirkelfys på kvällen. Hoppas verkligen att detta pass är bättre än förra tisdagen då det vart ett av de sämre passen jag vart på... Någonsin... Lite synd men man kan ju hoppas på att ledaren bara hade en dålig dag som vem som helst kan ha ibland... Så ingen repris på det passet hoppas jag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar