tisdag 12 mars 2013

After-shakey

 

"Aj mina beeeeen!!"
-citat lånat från Håkan i världens bästa julkalender, Sunes jul 1991.
 

Imorse steg jag först upp när klockan ringde vid 06 men mina ben strejkade! Jag försökte gå mot ytterdörren men de tog mig tillbaka till sängen igen! Haha Jag hade såå ont!.. ;D Jag hade alltså noll energi i spirorna till morgonpromenaden så jag sket helt o hållet i det idag. Bara att ta den 10 minuter (långa!) korta promenaden till jobbet vart en utmaning.. Då är det tufft! ;)
Vart lite trött idag då jag egentligen aldrig lyckades somna om när jag väl stigit upp än gång o jag lägger hela skuldensnooze-kungen V.. ;)
 
Spännis VS Relax.. Vilken är vilken egentligen? Haha ;D
 
Lagom trött o fortfarande lika mör i benen blev det ett effektivt styrkepass triceps o axlar. Blev även lite kondition, 20min crosstrainer backintervaller. Lite bonus! :)

Övningar triceps o axlar:

Triceps i cable med rep
Trio axlar med viktplatta
Drag mot hakan med skivstång
Triceps bakom huvudet med skivstång
Utsida axlar med hantlar
Flyes
Dips på bänk
Triceps i maskin

Imorgon blir det morgonträning igen sedan blir det ett spinning-pulspasskvällen. Härligt avslut på en förhoppningsvis härlig onsdag.. :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar