onsdag 20 mars 2013

Proppmätt

 
O helt jäkla underbart trött i kroppen. Det är lillördag idag, hälften av veckan har gått o nu är det bara hälften kvar. På söndag är det bara 21 dagar kvar till målsnörethundra grymma dagar. Det ska bli skönt att sätta punkt för denna versionen. Jag vill ha godis...! ><
Eller jag struntar nog helt i godiset egentligen men jag vill bara ha möjligheten att tillåta mig.
 
Middagen ligger i magen o jag är proppmätt! Det bästa vart att komma hem trött efter kvällens träning o även dagens andra pass o middagen stod färdig på spisen. Tack för det hjärtat!
 
Jag lämnar inte speciellt mycket till fantasin o det är inte lätt o se vad som legat på tallriken men det bjöds på en mycket god spagetti o köttfärssås ;)
Mätt o nyduschad blir det soffan resten av kvällen o vänta tills V kommer hem från träningen så att man få träffa honom lite idag också.. :)
Så här har min träning sett ut för idag:
 
Morgonträning
Övningar biceps o rygg:

Bicepscurl 21:an med hantlar
Sittande smal rodd
Bicepscurl med skivstång
Sittande bred rodd
Bicepscurl med stång i cable
Latsdrag
Smala latsdrag
Rygglyft på pilatesboll

+ kondition spinning

Squats challenge: 80st
 
Kvällsträning
Övningar mage:

Plankan
Benlyft på bosu
Höftlyft vid ribbstol
Mage pendeln med kettlebells

+ kondition IW

Som sagt, härligt trött efter denna dagen!.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar