fredag 8 mars 2013

Fredagsrycket

O internationella kvinnodagen!
Grattis till oss! :)

Kände ni också av fredagsryckket imorse? Ni vet det där rycket som man får när man vaknar när man liksom vickar på tårna o riktigt känner att det är fredag? Jag också! Haha :)
 
All ära åt alla kvinnor idag men när jag lyckas matcha både linne, shake OCH skor i denna skära nyans helt omedvetet så vart det nästan så att jag skämdes lite på gymmet idag! Haha ;)
 
Övningar rygg o mage:
 
Latsdrag
Crunches på pilatesboll
Rodd med skivstång
Sid-crunches på bosu (lovehandles)
Enarmsrodd med hantel
Benkast på bosu, ribbstol
Flyes på lutande bänk
Magpress i maskin
Negativa chins/pull ups
 
Tidigt gympass även denna morgon direkt efter morgonpromenaden o det vart sååå skönt! Dock har jag inte tid att sitta här o filosofera då jag måste packa (vilket jag skulle gjort igår!) för en helhelg i Göteborg med jobbet. Ska på konferens med Forex så åker direkt efter jobbet idag, framme lagom till kvällskvisten o känner jag mig rätt så kommer jag vara the walking dead när vi checkat in på hotellet! ;) Sedan bjuder hela lördagen då på konferens heeeela dagen med avslutningsmiddag på kvällen. Trevligt värre! :) Hoppas verkligen det blir lite tid överlördagkvällen för att gå på date med min förra systembolagskollega o favorit Sessan!! Jag vill gärna träffa denna pinglan, vart på tok för längesen! >< Så nu blir det ingen mer update här förränsöndag då även veckoresuménveckans träning kommer upp.. Tills dess få ni ha en underbar helg! :)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar