söndag 3 mars 2013

Endorfinkalas

 

Skulle jag googla fram kvällens biceps, triceps o axelpass skulle ordet högst upp på träfflistan vara endorfinkalas! Haha :) Inte konstigt att man saknat det.. Helt jävla underbart o det vart ett styrkekalas med total lycka för min del. Visst känslan att inte vara på topp finns där men jag är ändå stark o jag är snart tillbaka... Jag fick bevis på det ikväll! O tack bästaste Mia o Sofie för att ni faktiskt visar det för mig!.. För det är just det man behöver ibland, få se det. In action..
 
Jag är fortfarande hyfsat stark!.. O jag vet, jag vet, upp med armbågarna!.. ;)
 
Jag fick en riktigt boost av tjejerna ikväll o jag kan inte tacka er nog för det! Jag är tillbaka på banan nu även om det inte är helt till hundra procent med konditionen men styrkemässigt är jag back on track! O jag är glad! Tokglad! :) O jag känner mig frisk! Lite snor har ingen dött av o jag går efter den gyllene regeln: Så länge det inte är färgat av någon kulör från yttre rymden, typ limegrönt, så är det ok! Många leenden idag o det gör hela min kväll.. Tack tjejer!
Ni är guld värda!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar