söndag 10 mars 2013

Autobahn

 

I fredags vart det tidig träning innan jobbet. Direkt efter jobbet vart det mot tåget som skulle ta oss till storstan Göteborg, behövdes bara tre byten för det... ;) Framme o incheckade på hotell Radisson Blu någon gång efter 22-tiden innan vi föll pladask i sängarna för att slötittatv o varva ner lite. Sedan tog det inte många minuter innan vi sussade så sött.. ;)

Lördagen började sedan på bästa sätt med hotellfrukost för sedan en heldag med kul konferens med hela region syd och väst tror jag det vart.. :) Därefter vart det middag med massa awards o underhållning o in på småtimmarna valde vi sedan att gå upp o lägga oss med våra svullna fötter o knän som fått utstå en del på dansgolvet.. Haha :)

Söndagen, alltså idag, vart det hemlängtan från den stunden jag slog upp mina blågröna. Hotellfrukosten vart precis lika god som alltid men när man vill hem så vill man verkligen bara hem hur god hotellfrukosten än må vara.. O det gjorde inte saken bättre att när vi väl sitter på tåget så strular det såklart. Problem med andra tåg som sätter stopp för oss vilket gör att vi missar alla våra byten o en två timmars försening vart bara att acceptera.. Orka!..
Det tråkigaste är såklart att komma hem senare än tänkt men även att missa träningen som jag planerat med ett spinningpass o ett styrkepass ben o rumpa.. Well well, inte mycket man kan göra i den sitsen!.. Är inte hela världen o när jag tänker tillbaka så blir det faktiskt bara min andra vilodag denna veckan.. :)
 

Känt mig lite smått kvävd efter att inte fått träna på nästintill en månad pga influensan. Krävdes en veckagymmet för att återfå den där obeskrivliga känslan igen. Tack kroppen för att du är så samarbetsvillig! Två steg fram, tre steg bak, men nu befinner jag mig på Autobahn framåt! :D
 

Veckoresumé V.10

SÖN: Morgonpromenad. Styrka biceps/triceps/axlar
MÅN: Morgonpromenad. Styrka mage/rygg
TIS: Morgonpromenad. Styrka ben/rumpa
ONS: Morgonpromenad. Kondition spinning 55 + styrka mage
TORS: Morgonpromenad. Styrka biceps/triceps/axlar
FRE: Morgonpromenad. Styrka mage/rygg
LÖR: Vila!
SÖN: Vila!
 
Dag 66 idag, 34 dagar kvar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar