onsdag 6 mars 2013

Konditionsonsdag

 
 
Jag är inne på min fjärde vecka helt utan konditonsträning men idag vart det dags att bryta detta. Så ikväll vart det ett spinningpass med Sofie. Mia fick stanna hemma med skallebangen, lika bra så att man känner sig helt hundra igen innan man ger sig på träning.. Vi är så måna om varandra, det gillar jag! :) Vart ett helt ok pass men favoriten Börje är rejät svårslagen alltså.. Det är sur-Pelle som är strax efter Börje i rankningen.. Haha ;) O ikväll vart det en Caroline som höll i passet... :)
 
Efter spinningen gick jag sedan ner på gymmet o körde lite bonusträning för kvällen. Ett extrapass mage.. Skönt men med började svida väldigt tidigt... :P O inte nog med det... Denna träningsvärk jag har överallt i kroppen räknas nog som smärta o inte värk... Aj aj aj men oj ojunderbart! ;)
 
Övningar extrapass mage:

Crunches med medicinboll mellan knäna
Crunches på pilatesboll, fötterna mot vägg, ben i 90grader
Crunches sida-sida med medicinboll
Planka på pilatesboll, drag knäna mot mage
Lovehandles med kettlebell
 
O jag är helt hundra på att jag körde 6st övningar men såhär går det när jag låter bli att anteckna med mitt guldfiskminne så jag kommer helt enkelt bara ihåg dessa fem! Haha :D
 
Nu blir det sängen, jag behöva sova efter nattens crapy sömn... ;) Natti!
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar