fredag 15 mars 2013

Fredagsfeeling

 
Idag kan jag inte påstå att jag vart överdrivet pigg när jag vaknade... Haha Eller jag vart nog piggast när jag väl vaknat till för uppstigningen men sen har det bara gått ut för. O dagen har bara börjat!.. Haha Detta kan ju gå precis hur som helst! ;D
 
 
Idag vart det ingen kondition på schemat vilket jag uppskattade. Så jag körde ett asbra pass triceps o axlar o så här många övningar brukar jag inte köra i vanliga fall. Men hade bra med energi kvar när jag egentligen vart färdig med passet så jag lade in några extra övningar.
 
Övningar triceps o axlar:

Dips
Fjärilen
Triceps kickback med hantel
Stående axelpress med skivstång
Liggande triceps bakom huvudet med skivstång på bänk
Sittande axelpress med hantlar
Enarms-pushdowns i cable
Axellyft åt sidan med hantlar
Triceps i cable med stång, lite lättare vikt
Axellyft framåt med hantlar
Stående triceps bakom huvudet med kettlebell

Även om det inte ser mycket ut för världen fick jag ett bra tryck i axlarna o kom åt den där möra känslan som man vill åt efteråt! Tackar tackar.. :)
Bara lördagsmorgonens pass kvar innan veckoresumén kommer upp här. Dock ska vi njuta av sovmorgonen o jag ska göra allt jag kan för att lyckas sova till 08 iallafall! :D
Jag kanske är en av de där morgonpigga mörtarna till pensionär trots allt... ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar