tisdag 26 mars 2013

One day

 
 
True story!
O jag är fortfarande den lyckligaste tjejen i hela världen som har fått min underbara V i mitt liv.. Det är kärlek!
 
Yes det är en sån dag. En sån dag som man bara vill vara hemma o vara med V precis hela dagen.. Men jag får tålmodigt vänta tills ikväll så är han förhoppningsvis all mine, om det inte är någon spännande sport på Tv såklart... Tur att jag är så intresserad av sportvärlden.. Haha ;)
Äh, så länge jag får vara med hjärtat så är jag nöjd. Ikväll så!
 
Först så ska ju dagens plikt avklaras med jobb till 18.15, lite kvällsträning med ett kondispass IW. Men det är redan vid 19 så är hemma till åttatiden så lite tid hemma ikväll får man i allafall. Mys! 
 
Morgonträningen -check!-
 
Övningar triceps o axlar:

Dips
Flyes
Tricepskick med hantel
Fjärilen
Tricepspress bakom huvudet med vikt
Tricepspress över huvudet med rep i cable
Utåtrotation axel i cable
Tricepspress i maskin
Axelpress i maskin
Axelpress i maskin 2

Squat challenge: 130st
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar