fredag 22 mars 2013

F.r.e.d.a.g.

 

Känns som att det bara vart häromdagen som jag skrev om fredagsfeelingen förra veckan! Haha Sjukt vad tiden går fort! :)
 
Denna fredagen har inte sett speciellt annorlunda ut mot de andra dagarna i veckan o det blir inte direkt någon vilodag denna veckan för jag känner att jag inte behöver det. På söndag ska jag bara köra ett pass cirkelfys så där får styrkan vila lite.. :)
 
Mitt fredagsnöje
Övningar triceps, axlar o mage:

Dips
Flyes
Dips på bänk
Tricepspress med stång i cable
Axellyft åt sidan med hantlar
Tricepspress bakom huvudet med kettlebell
Axellyft framåt med hantlar
Axelpress i maskin
Crunches på bosu
Mage lovehandles på bosu
Crunches sida-sida med medicinboll fötterna i luften
Magpress i maskin

Squat challenge: 100st
 
Spontanpass 2: Konditon inomhuslöpning
 
Dagens andra pass vart ren bonus då jag egentligen inte hade planerat någon kondition idag utan bara köra ett pass styrka. Men jag vart så pigg imorse när jag skulle till jobbet att jag tog med mig träningsväskan ifall jag skulle bli sugen o orka köra lite kondition. O jag känner mig själv så bra.. Haha Grejen är den att V är iväg ikväll o spelar någon match för skojs skull o det brukar sluta med utgång med grabbarna grus så jag tänkte lite på vad jag skulle hitta på.. Kvällen blir så lång när man går raka vägen hem från jobbet till soffan all alone så jag tog vara på tiden o roade mig på bästa sätt. Träning! ;) Det vart bara 30 minuter inomhuslöpning, noll koll på distansen men det vart ett lugnt, skönt o kort pass.. :)
 
Vart sedan så hungriginnan duschen blev det att fixa middagen som nu ligger i magen.
Myskläderna är , Victors tofflor är , jag ligger inbakad i filten o här kommer jag ligga hela kvällen. Längtar bara tills imorgon då jag får träffa Mia o Sofie. Knappt setts på hela veckan men imorgon är det dags! :D Först lite förmiddagsträningen sen på kvällen blir det kvalletid med mat o dryck. Yiammie! :)

Sakta, sakta, sakta med små babysteps går det framåt! :)
 
Nu ska jag se finalen i Gladiatorerna! :D
 

2 kommentarer:

  1. Vilka armar du har Josie! Grymt snyggt och bra jobbat! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad skulle jag göra utan min alldeles egna hejarklack?!... Tack bästa!! <3

      Radera