torsdag 21 mars 2013

Dag 77 av 100

 
 
söndag är det 3 veckor kvar av min version av HGD 2.0. Efter motgångar o uppförsbackar får jag ändå vara nöjd med vad jag hittills åstadskommit även om jag inte riktigt är där jag vill vara. Men what doesnt kill you make you stronger o jag känner mig starkare än någonsin i både kropp o knopp. Med en stark medvind i ryggen o följsamma vågor kör vi nu sista biten!
 
 
Vaknade innan alarmet imorse o inatt sov jag heeeela natten! Såna nätter är priceless! Haha Det är alltså inte ofta som detta händer.. ;) Just nu snöar det mer än någonsin ute till skillnad från imorse när jag vart ute o gick då det knappt föll en snöflinga i min väg.. Pust!.. Yes jag är lika trött på snön som alla andra...
 
gymmet idag vart det dags för ben o rumpa igen. Körde liiiite lättare men fick trots allt det mjölksyran på besök. Nice! :)
 
Övningar ben o rumpa:

Bulgarian split i Smith
Benpress pyramiden
Benspark i maskin
Sittande bencurl i maskin
Sittande vadpress med vikter
Baksida lårcurl med pilatesboll

+ kondition/styrka cirkelgym

Squats challenge: Vila!

Nu är det lunchdags innan jag ska pallra mig bort till jobbet. Nam nam! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar