söndag 3 mars 2013

Dum fråga, dumt svar

 

Ska jag ställa mig på vågen?
 
Kroppen: -Jaaa!! (Skallen: -Neeej!!)  skriker någonting inom mig men jag menar egentligen nej..

Fråga mig inte varför men jag ställde mig på vågen nu.. O det vart intefarligt som jag trodde o jag som vaknade med en motivation som kokar över typ fick ju upp den ÄNNU mer nu!! Men nu skiter jag i den helt o hållet tills jag går i mål den 14 april. Helst hade jag velat ta hammaren som vi har i skrubben o banka skiten ur den för den gör verkligen nada nytta! Kanske ska råka slinka ner den i soppåsen? ;)
 
Vad kommer hända efter den 14 april då?
 
Ja jag kommer att köra på som vanligt, kanske lägga om träningen något, får se. Men formen ska vara top notch till sommaren o dessa hundra grymma dagar är bara en kickstart för motivationen o just formen. Sommaren är ett mål men jag har även ett långsiktigt mål... Men det går jag inte in mer på nu mer än att det ska bli långvarit! :)

Premiären med skinnjackan idag.. Vårkänslorna kokar! :)

Har ni varit ute i solen idag? Om inte, ut med er o sug åt er lite D-vitamin för fanken!! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar