onsdag 15 augusti 2012

Andra gången gillt?



Mia kommer strypa mig långsamt när hon läser detta eller kommer till jobbet senare idag... Haha What have I done?!.. ;))
Jag skickade nämligen ett sånt där gulligt morgon-sms o bönade o bad om att hon skulle följa med på Crossfitlördag klockan 10. -puppy eyes-
Hon ville fundera på det o låta det smälta in lite o sedan bestämma sig till i eftermiddag för hon är precis som mig lite (typ livrädd!) rädd för Crossfit. Haha ;D
Jag har ju vart så sugen på det men vart ju tvungen att avboka förra gången när jag väl hade vågat boka pga problemet med örat som krånglade..
Men, the big but är att jag redan bokat två platserlördagens introduktionspass klockan 10.00. ;)
I am so evil... Haha
Men jag tänker så här, likt när man ska dra bort ett plåster som sitter sådär rejält fast tejpat på huden så är det bara att dra fort som fanken så är det över. Det är lite så jag tänker här nu när det gäller Crossfiten, just do it! :)

Jaa jag känner mig faktiskt lite ond när jag utnyttjar en stackars människas svaghet så här för jag vet att hon kommer ha svårt att säga nej.. Jag borde skämmas...
Shit jag är dödens... Haha ;D


Gårdagens rygg o magpass har satt sina spår med en träningsvärk som sitter precis mellan vingarna o allra högst upp på magen o längst med sidorna. Känns extra mycket om man hostar till eller när man bara gäspar! Haha :)



På schemat idag blir det ben igen. En vecka sedan sist o den träningsvärken från min o Mias senaste krossa-ben-date satt ju som gjuten i 5-6 dagar efteråt! Hahaha Som jag skrattat åt detta men jag njuter ju av varendaste sekund när man har sällskap av träningsvärken... My best friend! ^^
Blir nog inte lika brutalt idag då jag fortfarande är något öm i ländryggen o längst svanskotan så det får bli att känna efter under passets gång o köra på så gott det går! Strävar ju efter träningsvärk men det kommer inte bli samma nivå som senast.. Haha ;)

Ass to the grass!.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar