onsdag 22 augusti 2012

Träningsdater...

...Flera gånger om! ^^

Denna veckan har innehållt många träningsdater o det är bara onsdag! Gillas skarpt!!:D
Jag blir alltid extra peppad när man väl tränar med någon... O Mia är absolut en favorit att träna med för här är det inte bara massa snack utan här får vi en massa gjort samtidigt som vi har kul! :)
O jag hoppas såklart du känner likadant Mia trots mina Hitler-fasoner ibland... ;)

I måndags vart det box med Mia, igår testades Tereses nya skivstångspass V.I.P med mig, Mia, Kristin + kompis o Julia som vart grymt jobbigt men såå härligt! :) Idag fick jag till o med sällskap på morgonpromenaden med Mia innan vi åt en energifylld frukost med havregrynsgröt o knäckis. Vidare mot gymmet körde vi ett lite lättare styrkepass biceps/triceps/axlar då vi vart helt mörbultade både efter måndagens boxen o gårdagens skivstång! Haha Älskar när man känner att man gjort sig förtjänt träningsvärken! ;) Avslutade sedan daten med 30min kondition crosstrainer o jag testade ett nytt programcrossen, Cardio, o aldrig mer igen! Haha Tyngre än tyngst o det vart ingen bra dag att testa på något nytt o definitivt inte så tungt! Haha ;D

 Mer blött än torrt... Då har man kämpat bra! ;)

Tog även en formbild efter träningen o jag är back on track nu alltså! Det känns både fysiskt o psykiskt!
Se o döm själva...

Men daterna är inte slut än! Har blivit bortskämd denna veckan alltså! :D Imorgon är det dags att testa sig på milen igen på löpbandet o Mia hänger på o kör så länge hon orkar. Är lite tveksam att jag ska orka springa så långt då det vart ett bra tag sedan jag gjorde det sist men det blir en utmaning om inte annat.. :) Sen avslutar vi träningsveckan fredag med ett pass skivstång/intervall. Veckoresuméträningsfronten kommer som vanligt på fredag.. :)
Men jag kan säga redan nu att jag tyckte ju förra veckan vart awesome men denna har verkligen vart awesome awesome tack vare sällskapet!
Guldigt! ^^

Dagens outfit med frisyr..
Ovanligt att jag har håret utsläppt o inte plattat eller lockat men idag vart jag så lat (läs: trött i armarna! Haha) så jag orkade helt enkelt inte... Har inte ens borstat håret.. Haha ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar