onsdag 29 augusti 2012

Blankt



Några dagar har gått utan att ha klottratbloggen o det är för att jag vart ledig. I tre hela dagar, söndag till tisdag. O Jag har tagit till vara på min ledighet ordentligt!

I söndags vart man bakis efter den galet roliga kräftskivan som lördagen bjöd på så där vart det bara muskväll med Fia med massa gotte o film.
Måndagsmorgonen började sedan med en morgonpromenad o direkt till gymmet för tung styrketräning biceps/triceps/axlar o så ett IW-pass o strax innan lunch satt jag i bilen mot Karlskrona för en kvalitetsdag delux med mamma som jag inte träffat på två månader. O jag sa faktiskt inte ens till någon förutom mamma o pappa att jag skulle ner på besök då jag helt enkelt inte orkade med att flänga runt o stressa mellan alla. Jag ville helt enkelt bara vara med mamma o verkligen bara vara o umgås o det vart sååå skönt!..  En hel dags kvalitetstid som behövdes o det vart riktigt mysigt!..
Så nästa gång kompisar då är det er tur all in! :)
Blev även att träffa daddy under lunchen sen också innan jag körde hem på tisdagseftermiddagen. Fick ett urgulligt sms av pappa när jag väl kommit hem:
""Tristtisdagen" blev en "gladtisdagen" efter lunchen med dig :-)", en liten del utav det han skrev men han är för söt min goa pappa! :)


Skulle tränat igår kväll, ett spinning-kombi/skivstångspass men motivationen o orken låg på bottens botten o vart helt noll så jag valde soffan framför Friskis (OMG!! eller inte... ;)) o idag valde jag för en gångs skull sovmorgon när jag börjar vid 12 o prioriterade helt enkelt bort både morgonpromenaden o gymmet.
Händer typ aldrig o jag kände mer för att sova ut idag när jag väl kan... So I did! :)
Pigg i kropp o knopp idag o jobb från 12-21 o thank god(!!) att Mia håller mig sällskap heeeela dagen! :D

Laddar om!..

1 kommentar:

  1. Ibland måste man helt enkelt ladda och återhämta kroppen med lite sömn och vila... Inte fel det heller :)

    SvaraRadera