torsdag 23 augusti 2012

Totalt slut

På batterierna!

Oj oj oj.. Vart inte speciellt taggad för dagens punktträningsschemat: Inomhuslöpning 10km.
Mia vart inte alls laddad för löpning idag så jag gick lite omotiverad själv till Friskis strax efter klockan 09 o ställde mig på löpbandet. Tungt som f-n vart det från allra första till absolut allra sista löpsteget! Pheeeeew!!..

Svettig, tomatoeface, trött, hungrig o nöjd!
(Sitter på golvet o varvar ner samtidigt som jag väntar på att ägget kokats klart! ;D)

Men jag gjorde det! Lyckades springa milen trots opeppad o till o med inställd att jag skulle nöja mig med 5km.. Inga nya rekord slagna men det vart inte heller målet. Men nu känner jag mig heeelt urladdad o en mer otaggad till att jobba till 21 blir svår att hitta.. ;)


Frukosttime o den absoluta favoritmåltidendagen! :)
(Kaviar?! Sen när börjde jag tycka det smakade gott?! Haha Tror bara den är en fas... ;) )

Jag är då en äkta periodare. Inte när det gäller träning, den tröskeln har jag lyckats överstiga för längesen! Men jag är en rejäl periodare när det gäller mat! Haha Ägg är en riktig storfavorit i alla dess former men detta kan vända snabbare än vinden. Från en dag till en annan kan jag alltså från att tycka det är något av det godaste som finns helt plötsligt tycka det är det äckligaste jag vet! Haha Hur knas som helst!.. Samma sak med lax, det kan jag bara äta om jag är sugen på det annars blir jag lite lätt illamående efteråt.. Haha
Ja man är då inte som man ska.. ;)

Fade in to black!
Svart svart o ännu mera svart! Lyckades att göra en riktig inbakad fläta idag o trots att det kanske inte är den snyggaste så vart den helt o.k! :)

2 kommentarer: