tisdag 14 augusti 2012

Lägenhetsvisning o kardemumma


Vart på lägenhetsvisning imorse redan vid 07.15 på en 3a101kvm(!!) men hade inte så höga förväntningar trots den (sky!!)höga hyran. Fick inga vibbar alls av den o konstig planlösning som fick lägenheten att kännas som en gigantisk 2avardagsrummet+"extrarummet" vart helt öppet. Njaa inget för oss.. Det positiva då vart garderoberna o diskmaskinen! Haha ;)

Ska försöka få komma på en annan visning inom kort på en 3a90kvm o lite rimligare hyra, en takvåning sägs det? Hade inte vart helt fel. :) Även den ligger helt ok med inte allt för långt från centrum.
Både jag o V är ju otroligt bortskämda sedan tidigare med att vi bott så centralt både var för sig innan vi träffades o där vi bor nu tillsammans. O jag känner att ska man ändå bo i lägenhet så vill man ha det centralt. Blir ju en helt annan sak om det handlade om hus.. Men som sagt, hoppas att få komma på den andra visningen också! Fick reda på att det vart ett par som skulle kolla o tackar dom nej så är det vår tur o kolla! :)
Annars är det väl egentligen bara att avvakta för vi bor ju ganska bra idag ändå.. O billigt!
Bara den där bitter****** till granne som stör mig nåt så in i bomben!



Efter visningen blev det jobbet för V o hemåt för mig o äta lite frukost o jag hade gott om tid innan daten med MiaFriskis så det blev frukost delux med kesoplättar kryddade med kardemumma toppade med (lågkalori)jordgubbssylt! Helt magiskt! ;)
Fulladdad o redo för gymmet möter jag upp pinglan o kör ett rejält pass rygg o mage!
Pheeeeew!..

Dags att hitta tillbaka till denna formen nu.. Detta är ju bildligt bevis på att under semesterhullet så finns det! ;)


Nu är jag trött kan jag lova...
O nytt rekord på helvetesp.l.a.n.k.a.n.!. 1,30min! Woohooo! Endast tack vare Mias pepp! Haha

Awesome start på denna dagen med andra ord! :D






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar