tisdag 7 augusti 2012

Mörbultade

lemmar...
Ben o armar är likt yello-shots idag! ;)


Gårdagens lyckorus stundades alltså när jag fick det slutgiltiga antagningsbeskedet att jag kommit in på skolan! Wiieee!! ^^
Detta firades med grymmaste passetgymmet då varendaste liten träningsendorfin i kroppen hade kalas o sedan en brakmiddag på det, stekt blodkorv med lingon toppad med flingsalt!.. ;)

Trodde ju aldrig att jag tycka äcklig blodkorv skulle smaka himmel men det vart överraskande gott! Det ser ju inte direkt aptitligt ut.. ;) Tur att V tvingade mig att smaka... ;P


Inte meningen att låta tjatig men jag fattar ju inte att jag ska börja plugga! Haha
Det är ju lite att tänka på nu, framför allt jobbet o ekonomin hur man ska få det att gå ihop med skolan. Jag är helt ärligt lite nervös... Ska försöka jobba så mycket det bara går då jag vill slippa ta CSN-lån. Får ge det en prövotid först så att man får känna av hur det känns så man inte bränner ut sig totalt o springer in i väggen. Haha :) Men jag vet ju att är jag inställd på nånting o verkligen bestämt så har jag en extrem disciplin att också sköta det o klara det! Jag vet att jag kan! :) Men den stora frågan är ju vad man behöver prioritera bort? Måste man välja bort nånting? Plugga heltid o jobba förhoppningsvis(!!) heltid, eller så många timmar jag bara kan få o så träningen på det också.
Vill ju inte prioritera bort nånting!! ;))
Detta ska jag fixa o det ska jag ockå bevisa! :D


Ser fram emot kvällens Spinning-puls då det knappt haft några pulspass alls över sommaren. Ska bli så mycket roligare till hösten när det kommer tillbaka med det riktiga schemat igen med fler o roligare pass så man kakn variera sig lite o framför allt slippa boka en vecka i förväg! :) 

Så här härligt tomato-face har jag efter ett spinningpass.. Haha ;) Kör en repris ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar