måndag 6 augusti 2012

O så o kom hösten

Som ett brev på posten..


Känns sorgligt att titta ut genom fönstret idag o se de redan gula löven trilla av träden, vart tog sommaren vägen? Det är ju nu den ska vara som bäst?!
Fast ska vi se det lilla plus som detta faktiskt ger mig så är det den knappa ångest som finns för att gå till jobbet o sitta inne hela dagen.
Men en dag att se fram emot på jobbet faktiskt då min wingman Mia äntligen är tillbaka! Hade inte klarat en vecka till utan denna donnan... Haha ;)



Tror det eller ej men jag lyckades förtränga de dåliga tankarna o pressa psyket till en löprunda igår efter jobbet! Trodde jag ju aldrig skulle bli av! Haha
Men det vart en knappt 4,5km runda o det vart tungt! Nästa gång jag tar samma runda så ska det gå lättare så dags to practise! ;)


Fortfarande lika nervig idag inför antagningens slutgiltiga besked i eftermiddag!
Update kommer...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar