torsdag 30 augusti 2012

Tick tack

Det tickar ner mot helgen med en raketfart! Woohooo!!
 Gillas gillas gillas!! :D

Torsdag idag o denna morgonen blev helt tvärtom mot gårdagens. Här vart det både morgonpromenad o ett pass gymmet innan jobbet. Körde ett helkroppspass styrka idag med lite blandat smått o gått o så lite kondition. Idag hade jag den där känslan igen att jag inte vill lämna gymmet! Inte ofta man får den.. Haha ;) Men jag brukar få den känslan efter att jag inte vart lika aktiv som jag brukar. O denna veckan är verkligen lugna gatan! :)


Dagens outfit efter mycket om o men.. Haha
Det är inte lätt att vara tjej ibland alltså... ;)


Ska snart ta o vandra bort till jobbet. Inte lika kul idag då inte Mia jobbar... Igår flög tiden iväg tack vare hennes sällskap så att jag har nån att fnittra ikapp med.. ;) Vi hade iallafall en väldigt mysig lunchdate igår på vår balkong. Sol, mat o snack.. Livet på en pinne! ;)
Dags att göra det bästa utav dagen! :D

Snaaaart börja skolan!!!
o nästa fredag är det pirr i magen inför... Men säger inget än utan den karamellen kan ni få suga på ett tag. Men kan säga så mycket som att det kommer ske en förändring.. Märkbar förändring... ;)
Vissa vet andra inte men snart vet alla som jag vill ska veta innan det läcker ut här, om det ens kommer göra det?.. Hm..
Nuff said! ;D

4 kommentarer:

  1. Lycka till!!! :) Gör att!!! :P

    SvaraRadera
  2. Linnet var ju hur fint som helst! Var hittar jag det!? ^^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är framrotat från garderoben o är inköpt från BIKBOK för nåt år sedan. :)

      Radera