onsdag 1 augusti 2012

OFF-mood

O.f.f.

Nu är det dags att hitta tillbaka till mitt rätta jag igen! För just nu är jag inställd på off o det är inte alls kul. Inga morgonpromenader eller träning alls denna veckan än så länge.. Men ikväll blir det iallafall ett styrkepass med kondition för att komma tillbaka igen. Bruka räcka med ett pass så är man back on track! Även bokat reservplatsIW imorgon så hoppas man kommer med där!

Planerna vart egentligen att åka till Strand o kolla på Hoffmaestro ikväll men känner att med mitt problem med örat är det ingen vidare bra idé.. Tråkigt!!..
Jaa jag är lite mindre glad för jag vill också ha kul.. ;(


Nu ska jag ta o leta efter den där motivationen o drivet som jag alltid annars har, måste bättra mig med kosten också för vet ni vad? Jag är också mänsklig o har ätit glass precis varje dag! Haha
Det är ju såå gott!! ;D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar