torsdag 16 augusti 2012

Reserv


Bokade redan förra veckan in kvällens Spinning puls-pass då just pulsen är ett av de roligaste passen jag vet! :D Men, när jag sedan kollar ett par dagar efteråt bara för att få bekräftelse på bokningen så har de ändrat Spinning puls till spinning medel o gästledare! Va f-n!.. :( Inte alls lika kul ju..

Så jag bokade även Spinning-kombi/skivstång men fick så klart reservplats då jag vart så "sen" med bokningen, man måste som sagt boka en vecka innan för att få plats nu när det är sommarschematFriskis..
Börjadereservplats 15 men är nu nere på plats 4*cross my fingers* att jag kommer med då både Mia o Kristin från jobbet ska dit o jag vill ocksåååå! Haha


Sitter som en hök över fskalmar.com o övervakar mina bokningar o hoppas på att kunna avboka spinning medel.. Haha ;)
Klockan är bara tidig eftermiddag o passet börjar inte förrän 18.30chansen finns där ändå! Det sista som lämnar en är hoppet! ;D

2 kommentarer:

  1. Jag ska med gå! Hoppas du får en plats! :-)Håller tummarna! Jag saknar er från jobbet! /Terese

    SvaraRadera
  2. Men ooooh jag måste få plats!! Tränger in mig i smyg annars! ;) Vi saknar dig ska du veta!! Kram på dig!

    SvaraRadera