fredag 10 augusti 2012

Till bästis

Min hjärtebästis
På livstid


Ibland när jag saknar bästis som allra mest bruka jag kolla tillbaka på gamla bilder o bara tänka o se tillbaka på hur mycket kul vi haft o vad många minnen vi delar. Kan till o med sitta o skratta för mig själv. Haha
Alltså denna människan, denna underbara varelse som förgyllt mitt liv sen jag vart 10 år gammal o började fjärde klass. Det sa bara klick! ;) Samtidigt som vi är då olika så är vi även så fruktansvärt lika.


Kan räkna på en hand hur många gånger vi bråkat.. O det är inte många..O när vi väl bråkat vänder det lika snabbt då vi båda börja skratta o fatta knappt varför man ens bråkade! Haha
Som sagt denna varelse alltså.. Det är tack vare henne som jag är den jag är idag o jag kan inte föreställa mig ett liv utan denna pärla. Vi finns där för varandra i tid o i otid, i vått o torrt oavsett vad o har gått igenom både glada o tråkigare stunder som bara knutit bandet mellan oss allt starkare. Vi bor inte i samma stad längre o har inte längre ett stenkast ifrån varandra men oavsett vadvet jag att hon alltid finns där. Det kan gå en lite längre tid ibland som vi inte hörs eller ses men jag vet ändå att hon alltid finns där. Min fina vän till bästis.
O när vi väl ses, ja då är det som att vi inte vart ifrån varandra en dag. Vi klarar allt. Vi är oförstörbara. Det finns ingenting som kan bryta oss. Humle o Dumle, Helan o Halvan, Kling o Klang, Bill o Bull, Piff o Puff, dom kommer alltid i två, så som vi.

Detta är till dig världens bästaste bästis då du är den finaste vännen jag har o det går inte med ord att beskriva hur mycket du o våran starka vänskap betyder för mig men detta kanske är en liten bit på traven iallafall.
Du o jag Carro!

Älskar dig!

1 kommentar:

  1. Åhh underbaraste människa! Du anar inte hur mycket detta betyder för mig! Jag läser med gråten i halsen! Jag älskar dig så otroligt mycket! Och jag kan bara hålla med dig! DU och JAG! Älskar dig! <3

    SvaraRadera