fredag 3 augusti 2012

I'm så excited!

...and I just can´t hide it! ^^

Why?

För att det är fredag!?.. Daaaah! ;)
O så över en annan sak också men det tar vi inte nu utan en annan gång, dra ut på spänningen lite...
To Be Continued!


Men om vi ska ta i detta nu är är jag lite extra uppselt just för att det är fredag o jag är ledig imorgon! Love it! Morgonen började med återbesök hos Doktor Öra som konstaterade att hålet på trumhinnan redan läkt ihop fint o att det kan ta ett par veckor (!!) innan denna lomhördhet försvinner.. Tills dess är det jag o Agda 94år som ibland sitter som ett stort frågetecken då man inte orkar säga va ännu en gång! Haha Jag är så trött på detta... Lomhörd och blind?! Haha
Jag börja bli gammal.. ;)

Men om en månad blir det ytterligare ett återbesök för att kontrollera så att det ser bra ut i öronen samt ett hörselprov. Jag vet ju att min hörsel blivit sämre så det ska bli skönt att få det kontrollerat nu också för hörapparat innan 30-års strecket är inte o.k! Haha



Jobb till kl.16 idag, direkt till Systembolaget för inhandling av kvällens fredagsmus med Fia. Fulfest bara hon o jag o det kan inte bli annat än bra, som vanligt när vi slår klackarna i taket! ;D
Ingen träning idag alltså även at jag fått reda på att Friskis stänger klockan 18fredagar nu framöver istället för pissdåliga klockan 13! Men men, mjukstartarträningsfronten så att jag inte chockar kroppen to much! ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar