torsdag 2 augusti 2012

Semesterlat

 Lediga torsdag

Vaknade upp strax innan tio, låg o drog mig lite innan jag tog mig själv i nacken o kastade ut mig på en morgonpromenad! Haha Jag har blivit så fruktansvärt lat efter semestern med morgonpromenaderna så måste kicka mig själv i baken för att komma igång... Man blir snabbt bekväm! :)

Har blivit lat över lag med träningen efter semestern.. Shame on me! ;)
Men igår gick jag nästan lite motvilligt till gymmet efter jobbet o körde skiten ur armar o axlar o jag ville knappt gå därifrån! Haha Det vart såå skönt att välkomna mjölksyran tillbaka o idag är träningsvärken hjärtligt välkommen o få gärna stanna ett par dar framöver.. :)

Har idag annars än bara haft en riktig chilldag med sovmorgon, liten stund på stranden för lite sol o bad, ska snart bege mig till gymmet o ikväll blir det tacomys... Helt ok ledig dag! :)



Veckoresumé

MÅN: Lat
TIS: Latare...
ONS: Styrka biceps/triceps/axlar + kondition crosstrainer 30min backintervall
TORS: Morgonpromenad. Styrka ben/rumpa + kondition 1h spinning-pass
FRE: Vila!
LÖR: Bakis
SÖN: Latast!


Vilken fin start på träningsfronten efter semestern.. Haha
Segstartad? ;)

Anledningen till att jag skriver veckoresumén redan idag är för att då måste jag till gymmet o köra ben/rumpa innan spiningen, annars kommer jag låta bli det.. Men nu står det här o då måste det också bli gjort! :)
Pepp pepp pepp!! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar