fredag 24 augusti 2012

Read my lips:

 Fredag hela dagen!
O jag är ledig... ;) Jobbar hela dagen imorgon så tycker det är ganska rättvist.. :)


Veckoresumé:

MÅN: Morgonpromenad. Styrka rygg/mage + 90min Box
TIS: Morgonpromenad. Styrka ben/rumpa + kondition crosstrainer 30min backintervall + 1h Skivstång
ONS: Morgonpromenad. Styrka biceps/triceps/axlar + kondition crosstrainer 30min cardio. Bonus: Kvällspromenad
TORS: Morgonpromenad. Kondition inomhuslöpning 10km. Bonus: Kvällspromenad
FRE: Morgonpromenad. kondition crosstrainer 30min backintervall + 75min Skivstång/intervall
LÖR: Vila!
SÖN: Vila!

Som jag redan nämnt i tidigare inlägg så ha det vart en riktigt kul vecka fullproppad med träningsdater som förgyllt varje träningspass! Har vart såå kul! :)
Igår efter att jag hade kört milen löpbandet vart jag halvdöd första halvan av jobbdagen men det gick över senare som tur va.. O som vanligt hade jag en uns överskottsenergi när jag kom hem strax efter 21 så fick med mig V på en skön kvällspromenad för lite nedvarvning. Funkar toppen o jag somnar så jäkla gott sen när det är läggdags! :)


Formen denna veckan har jag ingenting att klaga/gnälla på utan den känns top notch både här o där.. B.o.b, bullen längst ner på magen, har tagit långledigt igen o jag säger det åter igen; Kondition kondition o mera kondition är det absolut bästa mot "överskottet"magen, iallafall för mig.. Jag kör inte ett enda styrkepass utan 30minuters kondition som avslut o jag lovar er att det är magiskt! Haha
Underverk.. ;)
  
Skönt att känna sig nöjd efter veckans prestation o längtan till vila finns där o det ska bli skönt att få vila hela helgen o ladda för en ny vecka med jobb, träning o lite ledigt faktiskt.. :)

Önskar er alla en riktigt skön helg! :)
För det ska jag ha.. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar