fredag 17 augusti 2012

Woop woop!

Veckoresumé

MÅN: Morgonpromenad. Styrka biceps + kondition crosstrainer 30min backintervall
TIS: Morgonpromenad. Styrka rygg/mage + kondition crosstrainer 30min backintervall
ONS: Morgonpromenad. Styrka ben/rumpa + kondition crosstrainer 30min backintervall
TORS: Morgonpromenad. Spinning-kombi/skivstång
FRE: Morgonpromenad. (Styrka biceps/triceps/axlar + kondition crosstrainer 30min backintervall eller utomhuslöpning 5km..)
LÖR: Crossfit
SÖN: Vila!

Dagens träning är inom ((parantes)) då den kanske inte blir av då jag slutar jobba 16.45 o klockan 17.00 ska vi på lägenhetsvisning. Paret sa nej till takvåningen (wonder why?) så nu är det vår chans. :) O gymmet stänger redan vid 18-tiden så blir det inte gymmet så får det helt enkelt blir en härlig löprunda istället... Hur eller hur så blir det iallafall träning av nåt slag! :)
Men jag hoppas mest på att det är så lugnt på jobbet så att det finns möjlighet att få smita hem tidigare o hinna träna innan visningen... :P

Denna veckan har känts helt grym träningsfronten trots den ömma booteyn så har det gått över förväntan. Visst vissa övningar har jag inte klarat av att göra men har försökt att hitta alternativ till dessa ... Awesome! :)

Blir bara en vilodag denna veckan men det är för att jag har en överskottsenergi sänd från ovan! Haha Är hur pigg som helst i kroppen så varför ta en vilodag när jag känner att jag inte behöver det? Nä, vi skiter i det o vila lite extra söndag när jag ändå ska jobba hela dagen.. O kanske äta lite gotte!.. :P


Lördagen o Crossfiten närmar sig o jag är rejält nervig för detta! Haha Ska verkligen bli skitkul! :D

Få ha de här orden i bakhuvudet under crossfitpasset.. Haha ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar