onsdag 15 augusti 2012

Dags att inse...


F.a.k.t.a.!.

Gick hem på lunchen o åt som vanligt när jag jobbar o har lite längre lunch. Kikade in i brevlådan längst ner i trappen o såg bara LNU-loggankuvertet o blev både nervös o pirrigen o samma gång.
Detta är verkligen nånting som jag ser fram emot men samtidigt är det lite skrämmande! Haha
Men så känner väl dom flesta inför något nytt. Nytt jobb, ny skola, nytt gym you name it!... Jag vill bara komma igång nu! :D
Men jag tror jag kan sammanfatta känslorna o mina fjärilar i magen med ett ord:
Förväntansfull! :)


Update av tidigare inlägg:

Under lunchen fick jag ett sms från Mia som endast innehöll jättestora bokstäver o inte en endaste smiley! Haha Tror ni jag satte hjärtat i halsgropen?! Haha ;D
Meeeen, jag förklarade mig att jag bokat då det är så få platser, endast 15st, så jag bokade ju för att ifall hon inte skulle vilja följa med så hade iallafall jag garanterat en plats för jag ska ta mig f-nCrossfit om det så blir all by self! Haha
Men vet ni va, min bästa vapendragare Mia ska med o nu är vi nervösa...
lördag är det dags för premiären att bryta oskulden o testa Crossfit! O dör vi så dör vi men då gör vi det iallafall ihop! Hahaha ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar