måndag 20 augusti 2012

Girly girl

Pretty in pink ^^


Ja det kan man ju lugnt säga om nya lookenbloggen! Haha So what, me like pink! ;)
Den har vart så himla svart o mörk så tyckte det vart dags att pigga upp den med en liten färgklick.
Vad tycks? Godkänt? :)


Dagens outift med frisyr, slarvigt inbakad fläta. 
Önskar dock att jag hade lite längre hår.. Haha


Måndag idag igen o jag är såå redo för en ny vecka. Har ett kul träningsschema framför mig blandat både med gym o grupp-pass. Älskar variationen o när jag väl har möjligheten att gå på pass! :)
Ikväll är det 90min Box som gäller med Mia
Ska klämma in lite styrketräning för rygg o mage o kanske kanske kanske lite kondition innan, får se hur pigg jag känner mig i kroppen då det ändå är ett långt boxpass som väntar. :)
Nu ska aggressionerna ut! Fast jag har liksom inget att vara arg över.. Hm.. ;)



Hitta denna lägenheten på nätet häromdagen o hade den inte vart i andrahand så hade den ju vart helt freaking awesome!
Visst den kostar men läs nedanförstår ni att jag hade kunnat betala för den! :D

Den har liksom allt!


Ska på årets första o säkert enda kräftskiva nu på lördag där det är hatt-tema, o inte vilket hatt-tema som helst. Här godkänns ingen vanlig kräftskivehatt av hård kartong utan nu snackar vi all in!.. :)

Hade jag passat i denna? Jag klär ju i rött..Haha ;D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar