fredag 10 augusti 2012

Fredagsrus

"I don't care if Monday's blue
Tuesday's gray and Wednesday too
Thursday I don't care about you
It's Friday, I'm in love!.."

Veckoresumé

(SÖN: Latast.. Kondition dryga 4km utomhuslöpning)
MÅN: Morgonpromenad. Styrka biceps/triceps/axlar + kondition crosstrainer 30min backintervall
TIS: Morgonpromenad. 1h Spinning puls
ONS: Morgonpromenad. Styrka ben/rumpa + kondition cykel 15min backintervall
TORS: Morgonpromenad. Styrka rygg/mage + kondition crosstrainer 30min backintervall
FRE: Morgonpromenad. Vila!
LÖR: Vila!
SÖN: Styrka axlar/triceps + 1h IW

En helt underbar stilla morgonpromenad i ottan...

En riktigt go veckaträningsfronten o den första veckan sen efter semestern som träningen är igång på allvar. O jag älskar det! Jag mår bättre o kroppen är piggare än någonsin o träningsvärken från onsdagens benpass gör sig fortfarande påmind! ;)


Gårdagens outfit
<3> Adidas

Hade en riktigt bra dag igår trots det gråa vädret med regn o jobb mellan 12-21 (det tråkigaste jobbpasset i vanliga fall). Vart kanske lite extra lycklig över träningsvärken i benen? Vem gillar inte träningsvärk liksom? Mia?.. ;)
Kan inte förklara varför jag hade en så bra dag igår för det hände absolut inget speciellt men jag vart också ovanligt pigg när jag kom hem efter jobbet. Uppskattade nog V för en gångs skull... ;) Josie-pensionären vart till o med vaken längre än V o det händer typ.. aldrig! Haha :D
Antar att jag bara hade en riktigt bra dag o visst uppskattar man dom! :) 


Detta kollage är från mitt blockjobbet, jag sitter i telefon hela dagarna o vad gör man när man sitter i telefon, jo klottrar.. Stimulerande tidsfördriv.. Haha ;)


Dagens beslutångest o jag hatar att bråka med kläderna! Haha Dagens i-landsproblem I know I know... ;)
Höll säkert på i 20-30minuter bara med att välja tröja! Hahaha Jag döööör... Men gick på magkänsla o valden den enfärgade ljusa o det känns sååå rätt! ;)

Förberett frillan till dagens after work med tjejerna! Den älskade flätan...
Älskar flätor i alla dess former! :)

Blir alltså jobb till 18 ikväll, direkt hem o piffa upp sig lite, fixa sminketfluffa upp håret o så är vi tillbaka till det där bråket med kläderna igen.. ;) Jag har ingen aning vad jag ska ha på mig ikväll!
Dagens mission blir alltså att tänka ut en outfit så slipper jag mina små vansinnesutbrott i garderoben sen... Haha ;)
Sen är jag ready to go till restaurang Larmgatan 10 där vi bokat bord för 9 stycken sprudlande glada peppade tjejer för en massa tjej(skit)snack, god mat, drinkar o bara en massa skratt. En favorit i reprissenaste after worken gav mig träningsvärk i smilegroparna! Haha

Härliga underbara fredag! ^^




5 kommentarer:

  1. Blev det ingen crossfit?

    SvaraRadera
  2. Tyvärr blev det ju inte av då jag spräckt trumhinnan o trodde det vart öroninflammation så det vart ju läkarbesök på måndagen där.. :( Men ska absolut bokas igen så snart som möjligt för testa dt bara MÅSTE jag göra! :D

    SvaraRadera
  3. Jag vill ha ett blogginlägg om hur du får till alla dina flätor, sitter alltid avundsjuk och undrar varför dina frillor blir så jäkla bra! Haha! Ge mig dina hemligheter! ^^.

    SvaraRadera
  4. Var hittar jag den härligt blåa Adidaströjan? :)

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset! Ett blogginlägg med fokus på flätor kommer inom kort! :)

    Adidaströjan köpte jag på Stadium för ett par år sedan :)

    SvaraRadera