söndag 5 augusti 2012

Jobbig känsla...

Vaknade på helt fel sida idag... Irriterad, sockerbakis o en ovilja att stiga upp ur sängen... Pms?
O för att krydda det hela så har jag fortfarande kvar liggmärkerna från kuddenvänsterkinden! Haha Tack för den...


Funderar på om jag ska ge mig ut på en löprunda efter jobbet ikväll då träning alltid lyckas få mig på bättre humör. Skönt att bara ta en löprunda för sig själv i mina egna tankar o få den där endorfinbomben som jag får av det!
Eller så blir det bara soffan o en bit choklad för det ger ju samma glädjerus... ;)




Hoppas på att hjärtat är hemma ikväll också, han om någon får mig alltid bättre humör!

Kan lova er att ju nämre klockan blir 19 ikväll o jag slutar jobba detso gladare kommer jag bli! Haha En timme har gått, åtta timmar kvar!
Dagen kommer bli lååång... ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar