lördag 4 augusti 2012

Lugna gatan


Efter gårdagens festligheter överfull med alkohol, dansmoves som gett träningsvärk, blåmärke, o vingliga cykelturer fullproppad med skrattattacker har dagens schema vart helt spegeltblankt. Jag har inte gjort många knop idag.. Haha
Sovit, ätit frukost, sovit ett par timmar till o inte gjort något vettigt över huvudet taget på heeela dagen sen jag slog upp mina blågröna.. Nada!



Tack Fia för igår!

 


Fast jag o Fia tog o rastade cyklarna på en liten sväng ikväll bara för att få lite frisk luft. O för att köpa gotteHemmakväll.. ;)


Visst är det gott med godis fast man tröttnarsnabbt på det.. Räcker med ett par bitar så är man oftast nöjd. fast jag vet att jag kommer trycka det som finns kvar av godispåsen under kvällen så don´t worry! ;) Fast kvällens bästa gotte vart hjärtats hemmagjorda ribs som vart de godaste jag ätit!
Jag kommer lugnt kunna dela livet med denna mästerkocken! Nemas problemas! ;D


Så jag o Fia tog en middag för tvåbalkongenV tar till vara på de sista semesterdagarna o passar på att festa till det medans vi slängde på en film o bara slöade.. :)


Tur att jag vart själv hemma nu när jag tog på mig mysoutfiten! Haha Jag vet att jag vart liteöverförfriskad igår men när jag nu lyckades ta på mig mysbyxorna inte bara ut o in utan även bak o fram bör jag kanske kolla om det verkligen är hallonsaft i glaset.. Hahaha
Soffan o jag är på date nu o här kommer jag bli kvar resten av kvällen med filten, de perfekt uppiffade kuddarna o godispåsen som sällskap o förtränga morgondagens jobb som kallar.. :)

Mmmm.. Dumle liquorice..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar