söndag 13 januari 2013

Dag 10/100

 
10% av tiden avklarad o 90% to go o formbilderna är här!
Äntligen!
Jag ber om ursäkt att det dröjt lite men vad ska man göra? Det är ju näst intill omöjligt eller iallafall otroligt svårt att få till bra formbilder på egen hand. Tack Victor för hjälpen o nästan helt utan gnäll denna gången, från min sida då för det är ju jag som är gnällspiken själv när det inte blir som jag tänkt mig.. ;) Mycket bra teamwork!
 
Här har ni formbilderna:
O som vanligt är det alltid lika pirrigt att lägga ut sånt här...
Förra årets start av Hundra grymma dagar (o något mer solbränd! haha ;)) VS årets start av Hundra grymma dagar 2013 (blekfisen 2013! haha ;)):
 
Även om jag inte lade ut bilderna som jag blev så missnöjd med förra veckan så har det redan hänt en del på bara en vecka. Kommer varken mäta eller väga mig förrän det gått en månad. Så måndagen den 4 februari kommer nya mått o förhoppningsvis nya resultat. :)
Men jag har mycket att jobba med o jag ser fram emot att slå förra årets formresultat!
 
BTW, HUR gör jag för att få såna armar som Kristin Kaspersens i Nyhetsmorgon?! 0_o
Wooooooooow-effekt på dom!! :D


Snygga människa! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar