torsdag 24 januari 2013

Dag 21/100

 
O bara 79 dagar kvar.. Nära 60 nu! ;) -positive spirit!-
 
 
Men morgonen började med en svinkall morgonpromenad o jag vart slående lik Kenny i South Park med min mundering! Haha ;)

Idag har vart en kul dag med kort dag på jobbet i mycket träning! :D Slutade 14.15 o tog första rundan till Friskis (Yepp, Friskis, vi nobbar helt enkelt Nordic.. ;)) för dagen o avklarade milen på löpbandet. Inga rekord idag men ändå under timmen o det vart inte heller tanken att slå några PB idag utan fokus låg på att klara distansen. O det gjorde jag dock blandat med både gång o sprint.
Sedan vart det hemåt o fixa middagen o under tiden den lagades smaskade jag i mig resterna från gårdagen köttbullemiddag, duschen o sen vila inför nästa pass.. :P Strax innan 18.30 tog jag mig upp från sängen som jag så skönt hade bäddat in mig i o låg fortfarande i handduken! haha ;) mötte upp tjejerna o vi körde ett riktigt kul styrkepass i gymmet innan en timmes spinning-pulspass.
 
Övningar:

Armhävningar maxa! 25st (Vart rejält trött i armarna idag så inga rekord här heller idag...)
Dips i maskin med hjälpvikt 25kg 3x8st
Superset:
Drag mot hakan med skivstång 22,5kg 3x8st
Bicepscurl med skivstång mot kudde 20kg 3x10st
Triceps kickback med hantel 4kg 3x10st
Superset:
Axelsving framåt med viktplatta 10kg 3x8st
Liggande tricepspress med kettlebell 12kg 3x15st
Bicepscurl med hantlar 7kg 3x12st

Axelflyes med hantlar 5kg 3x10st
 
Bra pass både gällande styrkan o spinningen men nu är jag trött i varendaste liten millimeter på kroppen o imorgon tar vi välbehövlig vila inför en helg med träning o Mönsteråsbesök hos Fia! ^^ Men först ska jag bara jobba klart för veckan.. :)
 
Denna jävla bullsatan är jag sådär äckligt sugen på!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar