torsdag 31 januari 2013

Jag har faktiskt också...

...ett så kallat sunt förnuft ibland även om det kan vara svårt att tro! ;)
 
Tröstflexar framför spegeln ikväll efter inställd träning då mitt sunda förnuft hann ikapp verkligheten. Ingen mening att riskera ta ett steg fram o snubbla två steg bakåt pga brist på tålamod. Ibland är det bara dumt att vara envis! O jag kan vara sjuhelsikes envis.. ;)

Skillnad? Lite tycker jag minsann det är... :)
 
Det är tur jag har min lilla hönsmamma Mia. Det vart faktiskt tack vare henne som jag lade träningen åt sidan idag. Jag är inte helt hundraprocentig än efter tre dagars sjuka så varför skynda? Bättre att skynda långsamt o få ut lite kvalité av träningen istället för att bara träna för sakens skull.. Ikväll kan ni kalla mig Kloker! :) Tack Mia! ;)
Dagens trista vart att jag missade träningsdaten med Terese. Är riktigt besviken över det faktiskt... Men det kommer fler chanser, det bara måste det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar