lördag 12 januari 2013

Dagens fångst!

 
Fick presentkortStadium av pappa i julklapp o idag vart det äntligen dags att nyttja detta! ^^
Men först vart jag tvungen att skotta fram bilen o bara det tok ju sådär 25 hela minuter! Haha :) Iskall o blöt körde jag in till stan o mötte upp Fia. Vart först en sväng på HM o provade lite träningskläder men hoppade att dra mitt VISA-kort för att istället gå upp en våning till Stadium. O så rätt jag gjorde som gjorde det! :) Detta fick följa med mig hem:
 
 

O vi pratade tidigare idag när vi tränade att man just skulle våga ha lite färg på gymmet så jag slog till stort! Haha ;) Men jag gillar det o jag ÄLSKAR ju Adidas.. :)

Enda anledningen till att jag tog bilen in till stan som annars tar 10 minuter att promenera in till vart för att jag skulle hämta ut mitt paket från FitnessguruPressbyrån. O det gjorde jag också rätt i då det vägde bly!

 
Med detta innehåll finns det nu inga hinder för mig att nå mina mål o det ska nu testas o se om detta kan förbättra mina resultat. :) Jag ändrade min beställning lite tidigare o valde bort caseinet o tog istället en Pre-WO o amino som ska komplettera Recoveryn bättre. Blir att smaka till nästa träningspass, dvs måndag!
O vad ger en mer inspiration o motivation till träning om inte nya träningskläder o godis?! ;D

 
Strong is the new skinny!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar