lördag 19 januari 2013

Min tur med jobbhelg

 
Vilket knappast innebär hela helgen utan bara mellan 9.40-14.15 idag. Men det räcker gott o väl då det är sjätte jobbdagen denna veckan. Sen jobbar jag inte någon lördag förrän om tre veckor så man stå liksom ut, utan problem.. ;) It's just my turn!

Kommande veckan är helt klart den jobbigaste en månads fyra veckor, kostmässigt.. Veckan innan tjejveckan. Det är då mitt sötsug o annat onyttigt sug höjer sig till skyarna o speciellt efter den där chokladen. Jag dyrkar choklad! Hade det vart möjligt hade jag bosatt mig i Chokladfabriken i filmen med Kalle, Willy Wonka o Oompa loompisarna men som tur är är det bara en film.. Annars hade risken vart stor att jag blivit som den köttbulle till unge som trillar i chokladsjön o fastnar i röret.. Haha ;)
Nej men det är jobbigt att få det där extrema suget men än har det inte kommit o jag kanske till o med slipper? Fast sån tur brukar ju inte jag ha så jag får väl som vanligt bita mig hårt i läppen o säga tack men nej tack, jag har ett mål o jag ska inte låta lite underbara himmelsk choklad sänka mig! HA! :)
 
 
Annars just i detta nu är jag väldigt sugen på att väga o mäta mig! Konstigt eller hur?! Speciellt med vågen då vi är trogna friendemies o kommer alltid att vara. Men jag känner skillnad i kroppen o vill få det bekräftat också.. Håll ut Josie! Efter månadsskiftet är det dags för första invägningen o mätningen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar