måndag 21 januari 2013

Dag 18/100

 

Det går neråt o det går fort! Tiden o dagarna allstå.. :) I detta läge gillas det att tiden rullar på.. ;) Har börjat fundera på vad jag ska smaska på när mållinjen är nådd o jag tänkte börja med en hotellfrukost tillsammans med tjejerna som jag kämpar tillsammans med men sedan är det första som ska in genom kakhålet c.h.o.k.l.a.d!
Mmmmmmmmmmm... ;)

Värsta veckanmånaden är NU o jag har en liten back up just in case ifall att suget skulle bli alldeles för stort för att stå emot. O räddaren i nöden är LCHF-glass, Himmelsk röra. Den ligger allra allra längst in i frysen o en liten liten påse med största knuten på! O man kan nästan läsa på den
"Use of emergency ONLY!".. Haha ;)
Men so far so good ska jag säga men våga inte hoppas så mycket med tanke på hur det gick häromdagen när jag skröt om att jag inte hade något sötsug alls tills jag kollade på bakverk på Tvn.. Haha :P

En ny måndag idag, ny vecka o nya träningspass. Denna veckan har vi även provvecka på ett annat gym där vi gjorde BIA-mätningen. Alltså Nordic Club. Fördelen är att det ligger precis bakom jobbet.. ;) Så denna veckan ska vi prova lite gym o pass där.. :) Lite nervöst faktiskt.. Haha

Dagens träning vart biceps, triceps, axlar, rygg o egentligen mage men det hanns inte med. Men det gör inget då jag fortfarande har känningar efter träningsvärken från förra magpasset förra veckan.. ;)

Kvällens övningar:

Bicepscurl med hantlar 21:an 7kg x3
Axelflyes med hantlar 5kg 3x10st
Liggande tricepspress på bänk med skivstång 15kg 3x10st
Flyes med hantlar 8kg 3x10st
Dips på bänk 3x15st
Hammercurl 7kg 3x10st
Pinocchio 4kg 3x6st
Latsdrag viktplatta 8 3x8st
Enarmsrodd med hantel 10kg 3x10st

O så får vi ju inte glömma en timmes spinning-puls/intervallpass med bästa Börje! :D

Thats it! Planerad vilodag imorgonhjärtat också är fri från träningen så vi ska på lite biomys o bara umgås. Men.. Om V ändå ska hem o  vila efter jobbet så hinner jag faktiskt med en liten 5km löprunda på gymmet.. Vi får se.. ;)

 
 
Ser än så länge inga nackdelar med att kroppen är under construction, till o med de tråkigt gråa jobbkläderna börja sitta snyggare!.. Haha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar