tisdag 8 januari 2013

Dag 5/100

 
Jag gjorde det!!!
 
 
Inte under timmen men det vart inte heller målet.. Stannade på 61,48min, alltså en timme o nästan två minuter! Få försöka vara nöjd o klappa mig själv på axeln. Jag kollade bak i kalendern nu o sist jag sprang milen o ens på löpbandet (om vi bortser från de få kortistansarna på högst 15min) vart V. 38. Det är 16 veckor sedan. 4 hela månader! Klapp klapp på axeln! :)
Fast jag har aldrig sprungit milen på så här dålig tid innan.. Just sayin...
Tror det hade gått snäppet bättre om jag hade planerat dagens kost lite bättre. Blev så fel idag då jag jobbade mellan 9.25-14.15 utan rast så det blev ingen lunch. O lunchen med brorsan blev istället Stars and stripesmiddag på söndag i Karlskrona så jag gick direkt hem, svarvade om till träningskläderna samtidigt som jag surplade i mig en protteshake o iväg till Friskis. Inte bra inte bra.. Alldeles för lång tid mellan måltiderna än vad min kropp är van vid. O nu mår jag lite som jag förtjänar.. Sådär.. Blev sedan en mastig smoothie på mango, blåbär, avocado, ägg, protte, lite yoggi o en skvätt vatten efter löpningen också då hjärtat o jag skulle ut o äta ikväll! Woow en helt ledig kväll ihop! ;) Fast jag lyckades ju såklart dra ner stämningen rejält då jag mådde skit o knappt kunde äta. Blev doggybag hem efter att ha försökt trycka i mig några tuggor o sitta o picka i maten.. Haha Pinsamt!.. Mer näring ligger nu i magen o jag har fått känna på dagens läxa! Aldrig mer dålig planering med kosten..
Capisch?!..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar