torsdag 3 januari 2013

Surkärring number one!

 
Thats meeeeee!

 
Jag är riktigt bitter i detta ögonblicket o det nya året kunde väl egentligen inte börja sämreträningsfronten.. Jag är sådär äckligt förkyld med en envis hosta som inte vill försvinna! Gaaaah!!
O det bara kryper i varendaste liten cell i kroppen som vill röra på sig! Men jag har lovat mig själv o Mia att jag absolut inte ska träna förrän jag är hundraprocentig igen för annars är risken stor att man aldrig blir frisk typ o man får börja om på ruta ett igen.. Första prio att bli frisk som en nötkärna igen sen finns det inget som kan stoppa mig!
Men nu en sak i taget även om jag är sur.. Bli frisk först... 



2 kommentarer:

  1. Duktig flicka! Även om du är lite sur på mig just nu så vet både du och jag att det är för ditt eget bästa! ;D Men snart drar våra 100 dagar igång va? Friskförklarad eller inte? ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Det är tur jag har dig! ^^
      Jaaaaa!! Ska vi börja till helgen eller kör vi klassikern "på måndag"? :D Jag vill börja nuuuuuuu med en gång!! :))

      Radera