lördag 26 januari 2013

Dagens lördagsträning

 
Ben o rumpa!
Övningar:
 
 
Jättebra benpass idag o det känns som att jag har två bosu-bollar som sitter stadigt fast på min baksida nu! Haha ;D Observation för överdrivning.. ;)
Nej, men det känns o imorgon kommer jag garanterat ha träningsvärk i både skinkorna o låren. :)
 
 
O benen är verkligen någonting som jag vill shape:a upp lite både för formens skull o samtidigt för att få bort de små fula sakerna som våldgästatassen o låren.. ;) Längdenspirorna kan jag tyvärr inte göra nånting åt men för illusionens skull får jag helt enkelt fortsätta med killerheals för att lura ögat när benen ska blottas... ;) O vilken tjej vill inte ha långa fina ben o minimera sina cellisar? Helst utrota helt men det bruka var svårt.. För samtidigt som du tajtas till, samtidigt drar cellisarna ihop sig! :D O det finns inga genvägar eller mirakelkrämer som gör detta åt dig utan det är träning, träning o ännu mera träning som är det absolut bästa o effektivaste sätter att minska just celluliterna.
Nuff said! Ni ska bort!.. ;) Eller minskas iallafall!.. ;)

Lite lagom mör i benen kilade jag upp till övervåningen efter styrkepasset o till min förvåning vart det inte min favvis-ledare Maria som hade passet utan en helt annan Maria! Vart först lite besviken men tänkte att jag kan ju inte döma någon innan passet. Så jag ställde mig lite vemodigtcrossen o körde på. O Maria #2 hade ett minst lika kul pass som Maria #1! O passet resulterade i både svettpärlor o mjölksyra lite här o var! :D

 
Nu ska jag reloada med lite lugnt o skönt innan jag tar bilen mot Fia för en kväll med Johan Falk-maraton! :) O ikväll ska jag unna mig lite.. Ska köpa mig en liten påse naturgodis, både nötter o ett par choklad/yoghurt kokostoppar, typ 2 st. O jag vet mycket väl att det inte är bättre än vanligt godis men för min del känns det bättre! So deal with it! :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar