söndag 20 januari 2013

Dag 17/100

 
Good sunny sunday! :)

O jag har sovit som prinsessan på ärten, fast riktigt gott! Aahhh!.. Även att jag vart uppe sent i natt så vaknade jag utvilad o pigg redan vid 08 o satte igång att vara lite effektiv. :) Fixade en god pastasallad som V kan ha med sig idag då han spelar borta o samtidigt som det nu finns både middag tills ikväll o matlådor tills imorgon! Effektivitet! :)


O när pastasalladen vart färdig vart det dags att sätta stopp för den kurrande magen som ville ha frukost. Vaniljkesokesella med min goda nötfröblandning vart extra god idag med färska stora blåbär på toppen. Mumsigt! ^^

Ikväll ska det tränas då det står ett pass cirkelfys på schemat o det fart riktigt längesedan som jag vart på det men det är något av det roligaste jag vet! Tufft, jobbigt o svettigt! :) O innan cirkelfysen ska vi köra några tunga benövningar bara för att krydda dagens träning lite. ;) Update kommer senare ikväll!

Innan träningen ska Mia bjuda på hemmalagad o nyttig pizza o den ser förbaskat god ut!
 
Bilden är lånad av Mia där ni också hittar receptet! :)
 
En annan rolig sak som jag hittade igår, eller fick upp ögonen för då jag redan visste att den fanns, vart appen Shape up! Hur smidig som helst! En bra o gratis app som ger en en liten överblick vad du faktiskt stoppar i dig.. O nej, jag väger inte maten då jag är på tok för lat för sånt o hade antagligen tröttnat snabbare än snabbast men man kan ju tumma lite mellan tumme o pekfinger så att det blir ungefärligt... :) O man kan även lägga in dagens träning som då på automatik räknar bort kcal som man då förbrännt.. Ungefärligt ska tilläggas! :)

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar