torsdag 7 november 2013

Cirkelgym X...

Blev minus X o bara Cirkelgym...
 
O det är inte alls lika kul, svettigt, jobbigt eller samma tryck som Cirkelgym X. Vart näst intill lite tråkigt... "/ Men bättre det än inget! :) Men det vart dagens enda pass o jag ska nog vara både nöjd o glad över det då jag har en extrem träningsvärk i armar o rygg efter veckans två tidigare pass. Detta gillas skarpt! ;D Jag känner att jag sakta men säkert börjar hitta min balans med träningen o kosten igen. Kroppen svarar bra o det är något jag ska vara väldigt glad över. Jag har gett den ett löfte att sluta tortera den som värsta terroristen med skitsaker som sätter sig direkt o jag ser ut precis som jag förtjänar. Men jag håller mitt löfte o kroppen samarbetar. :)
 
Nu börjar snart mitt favoritprogram Hela Sverige bakar men något sötsug existerar inte här inte. Lucky me! Kan i o för sig ändras snabbare än blixten när man ser vad det skapar för gott under programmet gång.. ;) Fast nu är jag så mätt efter kvällens snabbmat som blev hemmagjorda kesoplättar så jag tror att jag lyckats skrämma bort sötsuget även idag. :)
 
Jag är väldigt nöjd över denna veckan än så länge. En av de bästa veckor jag haft på träningsfronten faktiskt. Nu fortsätter vi så här så kan det inte bli annat än bra! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar