lördag 16 november 2013

Uppladdning

 
 
Fick till en jättefin bild på morgonpromenaden idag o det ser ut som att jag är ute i ottan men klockan vart faktiskt över åtta här. Vaknade redan vid 06 imorse men det är inte ok att stiga upp klockan sex på morgonen en lördag så jag somnade om o steg inte upp förrän två timmar senare. Pigg o glad! :)
 
 
Nu sitter jag här o laddar för dagens tvåtimmarspass med Mia. Spinning/Cirkelfys står på schemat o det ser jag verkligen fram emot! Jag vet att det blir både jobbigt o tungt men med rätt uppladdning med rejäl frukost som kickar igång energin så ska vi nog klara det alldeles galant! :) Idag vart det den goda blandningen med vanilj yoghurt, kesella o keso toppad med hemmagjord nötfröblanding o kokosflingor. Till det en kesoplatta-macka med ost o skinka o en god kopp kaffe o ett megastort glas vatten. Sen blir det hem direkt efter passet o fylla på energindepån igen. Det kommer att behövas! Jag funderar på att ge Victor förslaget att ta Ming.. ;) Vi får se vad det blir för gott.. :)
 
Idag är det annars första dagen på hela veckan som jag o Victor ska umgås hela dagen. Bortsett från morgonen nu men då ligger han ändå o sussar så gott. :P Ska bli riktigt mysigt att bara få hänga med honom utan några måsten. Vi tillåter oss det idag. Skit i disken eller vad det nu kan vara... Yepp! Så ser min lördag ut än så länge o den kunde inte få en bättre start.. :)
Sen är ju Så mycket bättre ikväll också! :D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar